מדוע כל גב×Ø ×¦×Øיך ניחוח פ×Øחוני

הגיגים על בשמים מפי הופ×Ø ×”×‘×©×ž×™×, ניק קא×Øוול

ק×Øא עוד

הגיגים על בשמים מפי הופ×Ø ×”×‘×©×ž×™×, ניק קא×Øוול

אני נוטה להטיל א×Ŗ האשמה לאובההיה שלי עם בשמים על אבי. כשהיי×Ŗי ילד, הוא × ×”×¢ לע×Ŗים ק×Øובו×Ŗ לחו"ל בענייני עבודה. כאש×Ø ×”×™×” חוז×Ø ××—×Øי כמה שבועו×Ŗ, היה מעניק לי לע×Ŗים ק×Øובו×Ŗ אוצ×Ø ×•×‘×• בקבוקים קטנים מלאים בבשמי הגב×Øים הט×Øנדיים של או×Ŗם ימים. כמי שלימים הפך לאדם הכו×Ŗב על בשמים, אני מ×Øגיש במידה ×Øבה ב×Ø ×ž×–×œ שה×Ŗאפש×Ø ×œ×™ לעבו×Ø ××Ŗ ×Ŗקופ×Ŗ הה×Ŗעו×Ø×Øו×Ŗ הבשמי×Ŗ שלי בשנו×Ŗ ה×Ŗשעים, ×Ŗקופ×Ŗ הזוה×Ø ×©×œ הבשמים הגדולים והנועזים לגב×Øים שלוו בקמפיינים גדולים ונועזים לא פחו×Ŗ. הפ×Øהומו×Ŗ לבשמים אלה הציגו גב×Øים ש×Øי×Øיים ובעלי לה×Ŗו×Ŗ ×Øבועו×Ŗ לבושים בחליפו×Ŗ גזו×Øו×Ŗ היטב על ×Øקע שמי העי×Ø.

ג×Ø×”×” זו של גב×Øיו×Ŗ, שה×Ŗבההה על חוהן פיזי, עוצמה ושיע×Ø ×ž×˜×•×¤×— למשעי היי×Ŗה מלווה בבשמים כבדים עם ×Ŗווי מושק חמים, הד×Øים ועצים. מבט אחד על ×Øשימ×Ŗ המ×Øכיבים של בשמי המיינהט×Øים לגב×Øים מאו×Ŗה ×Ŗקופה, אש×Ø ×¢×“ היום מגדי×Øים כיצד גב×Ø "צ×Øיך לה×Øיח", בשעה ש×Ŗווים אח×Øים הוגד×Øו ללא טקהים מיו×Ŗ×Øים כ"נשיים" באופיים, בהם בעיק×Ø ×Ŗווי פ×Øחים ופי×Øו×Ŗ. א×Ŗ המצב הזה צ×Øיך לשנו×Ŗ משום שאנחנו מחמיצים ×Ŗווים נהד×Øים.

המצב לא ×Ŗמיד היה כך. למ×Øו×Ŗ שכולנו לובשים בשמים כב×Ø ××œ×¤×™ שנים, החלוקה המגד×Øי×Ŗ של בשמים ל"גב×Øיים" ונשיים" היא המצאה חדשה ×™×—×”×™×Ŗ שצמחה עם השגשוג השיווקי של שנו×Ŗ החמישים והשישים. בנוהף, ה×Øעיון ש×Ŗווים מהוימים הינם "גב×Øיים" או "נשיים" שונה ממקום למקום בעולם. פ×Øחים ופי×Øו×Ŗ הם דוגמה מצוינ×Ŗ לכך. ×Ŗווים כגון ו×Øד או שזיף יהווגו בד×Øך כלל כ"נשיים" במהו×Ŗם ב×Ŗ×Øבו×Ŗ

המע×Øבי×Ŗ, בעוד שבשמי גב×Øים במז×Øח ה×Ŗיכון מכילים לע×Ŗים ק×Øובו×Ŗ א×Ŗ ה×Ŗווים האלה עקב הקש×Ø ×”×”×™×”×˜×•×Øי שלהם ל×Ŗ×Øבו×Ŗ הע×Øבי×Ŗ. עבו×Ø ×’×‘×Øים ×Øבים בעולם, פ×Øחים ופי×Øו×Ŗ הם פשוט ×Ŗווים שט×Øם נחשפנו אליהם בגלל ששיווק המיינהט×Øים כ×Øך הביבם ×”×Øט שעליו נכ×Ŗב "לבנו×Ŗ בלבד". ואולם, אלה הם ×Ŗווים המצדיקים בדיקה וחקי×Øה לא ×Øק בגלל שהם מציעים לנו ד×Øך לה×Ŗבלט בים הגב×Øים שמ×Øיחים כולם או×Ŗו דב×Ø, אלא גם משום שלנוכח הקיׄ המ×Ŗק×Øב, הם מציעים בד ציו×Ø ×ž×•×©×œ× ו×Øב ×Ŗכלי×Ŗי למזג אווי×Ø ×—×ž×™×.

English Pear & Freesia Cologne של ג'ו מלון לונדון הוא נקוד×Ŗ פ×Ŗיחה מצוינ×Ŗ למהע הגילוי שלך. אם ה×Ŗגובה המיידי×Ŗ שלך ל×Øיחו×Ŗ פי×Øו×Ŗיים או פ×Øחוניים היא שמדוב×Ø ×‘×Øיחו×Ŗ מ×Ŗוקים עד ז×Øא, ×Ŗן היכוי לבושם הזה לשנו×Ŗ א×Ŗ דע×Ŗך. נקי ואלגנטי, הוא מציע ×Ŗווים עליונים של אגה ומלון שמו×Ŗנו במ×Ŗזים פ×Øיכים ויבשים של פ×Øזיה, ו×Øד ו×Øוב×Øב המעניקים לבושם עוקצנו×Ŗ חדה ואופייני×Ŗ. כמו ששאיפ×Ŗ × ×Øולי או ב×Øגמוט מטיהה או×Ŗך לחוף ים באיטליה, קשה שלא לה×Øגיש א×Ŗ הבוה×Ŗן האנגלי אש×Ø ×”×‘×•×©× הזה מקיף או×Ŗך בו: עצים המ×Ŗנודדים ב×Øוח הקלה בשעה שא×Ŗה יושב על שמיכ×Ŗ פיקניק בשמש ה×Øכה של אח×Ø ×”×¦×”×Øיים. זהו בושם בהי×Ø, מ×Øומם וכפי הנ×Øאה בדיוק מה שא×Ŗה צ×Øיך לשים בבוק×Ø ×›×©××Ŗה מ×Ŗכונן לצא×Ŗ שוב לעי×Ø ×”×’×“×•×œ×” וה×Øעה שם בחוׄ.

זה בדיוק העניין עם בשמים פ×Øחוניים ופי×Øו×Ŗיים: הלבישה שלהם צופנ×Ŗ חיוביו×Ŗ והבטחה. אפילו אם עדיין אינך מוכן לבשמים פ×Øחוניים מדי יום, שימוש ב×Ŗ×Øחיׄ הגוף והידיים בניחוח English Pear & Freesia דב×Ø ×Øאשון בבוק×Ø ××• הדלק×Ŗ הנ×Ø ×‘××•×Ŗו ניחוח בבי×Ŗך אח×Øי יום עבודה קשה יג×Øמו לך לה×Øגיש טוב. וזה בעצם כל ההיפו×Ø. שכח א×Ŗ מה שהיפו×Øו לך על ×Øיחו×Ŗ גב×Øיים ונהה משהו בל×Ŗי צפוי ā€“ משהו פ×Øחוני. א×Ŗה עוד עשוי לגלו×Ŗ שמצא×Ŗ א×Ŗ הג×Ø×”×” הטובה ביו×Ŗ×Ø ×©×œ עצמך.

מא×Ŗ ניק קא×Øוול

×”×™×›× ×”×™ להטו×Øי ל×Øכישה

BESTSELLER

100 מ"ל

BESTSELLER

200 ג×Øם

BESTSELLER

600 ג×Øם

250 מ"ל